۱۳۸۸ بهمن ۲۸, چهارشنبه

فاطمه رجبی : برای مقابله با FTV، شبکه " اسرار زینب " را تأسیس می کنم

به دنبال شکایت شبکه موهن فشن تی وی Fashion TV از حکومت ایران، خانم فاطمه رجبی اعلام کرد این شبکه صهیونیستی را با ارسال پارازیت منزوی کرده ایم و به زودی با راه اندازی شبکه "اسرار زینب" Zeinab’Secrets مشت محکمی بر دهان آنها خواهیم زد. من برنامه های این شبکه را دیده ام، عده ای بدون هدف مشخصی مسیری را طی کرده و بعد برمی گردند. خوب اینکار به چه منظوری پس انجام می شود؟ لااقل تکبیری، جانم فدای رهبری بگویند. یا لااقل در این مسیر پرچم امریکا را لگد کنند که رفت و برگشتشان بی فایده نباشد.

متأسفانه جوری راه می روند که اصلا صلابت اسلامی ندارد من متوجه شده ام آقای الهام در نبود من ساعتها به این جوانان لا ابالی خیره می شود و بعد حالش دگرگون می شود. بارها از من خواسته آنچنانی راه بروم و از پشت بنده را برانداز کند. از نظر ظاهری هم قضاوت بکنیم، رییس جمهور مهروزمان، آقای احمدی نژاد با کاپشن معروفشان یک سر و گردن از آنها بالاترند. خواهران بسیجی مان هم که تازه از آن لاغر مردنی های دراز بهتر و اسلامی ترند.

هر چند حداقل لباس پوشیده شده آنها طبق فرمایش مقام معظم رهبری نشاندهنده احترام به اصلاح الگوی مصرف و پیروی آنها از ولی امر مسلمین جهان است، اما دلیل نمی شود کلیه اندامهای خود را که هیچ، حتی موهایشان را نمایش دهند. ما برنامه داریم در شبکه اسلامی فرهنگی "اسرار زینب"، خواهران ما به جای رفت و آمدهای بی فایده، کنار هم نشسته و با حفظ پوششهای خود از اسرار زندگی زینب بگویند تا مشت محکمی بر دهان Victoria و صهیونیست باشد. صیغه محرمیت هم برای مشاهده شبکه تلویزیونی فوق بصورت زیرنویس برای بینندگان ارایه خواهد شد تا دچار معصیت نشوند.



2 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام مطالب وبلاگتون رو خوندم و آرشیوتونم نیگاه انداختم. یه جوری صحبت می کنید انگار در ایران زندگی نمی کنید. بعید می دونم خودتون هم بتونید این چرندیات رو باور کنید!

خردیار گفت...

سلام ناشناس عزیز!

من بیش از 30 سال از عمرم در ایران گذشته است.
ضمنا مطلب فوق طنز بود و مسلما خودم باور نمی کنم!

 
Header Image from Bangbouh @ Flickr