۱۳۸۹ خرداد ۹, یکشنبه

مراقب حیله کثیف حکومت باشیم : ارسال پیام کوتاه از زبان مردم معترض با امضای مسعود رجوی

امروز یکی از دوستان پیام کوتاهی دریافت کرد که بلافاصله به من نشان داد و من از صفحه تلفن همراهش عکس گرفتم. پیامی با این مضمون : مبارزه با حکومت در ماه خرداد با امضای مسعود رجوی معلوم الحال! این پیام کوتاه را یکی دیگر از نزدیکان من هم دریافت کرده بود. پیامی که به صورت گروهی از شماره ای نامعلوم فرستاده شده تا با این ترفند کثیف مبارزه مردمی علیه حکومت خودکامه و دروغگو را به مسعود رجوی، رهبر منافقین، نسبت دهد. علاوه بر این با این روش کلمه " محارب" را به خورد مردم می دهند!

 مسلما هرچقدر به روزهای پایانی خرداد نزدیک شویم دروغهای بیشتری را از تمام تریبونهای در اختیار دولت خواهیم شنید. با حفظ اتحاد، باید هوشیار باشیم و به همه اطلاع دهیم که حکومت برای سرکوب به هر حیله ای دست می زند. حتی سعی می کند میلیونها ایرانی مخالف خود را پیرو مسعود رجوی نشان دهد تا مانع از همراهی قشر وسیعی از مردم شود. کسی که حتی اگر زنده باشد سالهاست توان اعمال کثیف تروریستی اش را هم ندارد و همراه معدود طرفدارانش در به در و ناتوان شده است و مردم سبز اندیش ایران نشان داده اند هرگز هیچگونه ارتباطی با این فرقه ندارند. . .

9 نظرات:

ناشناس گفت...

مثل اینکه سوز کون گرفته ای که می بینی هواداران مجاهدین همچنان فعالند. ملت ایران کون امثال تو و ولی فقیه ات را پاره می کنند.

ناشناس گفت...

khub adabe khodetuno neshun dadid mamnun

ناشناس گفت...

عزیز این متن بهش نمیومد از طرف بسیجی باشه ها ! ! دوباره بخون ولی این بار با دقت بخون
به امید پیروزی ایران و ایرانی .

ناشناس گفت...

اتفاقا هواداران مجاهدین و ولی فقیه که نقطه اشتراکشان ضدیت با دمکراسی و لیبرالیسم است از تحرک جنبش دمکراسی خواهی سبز ایران در آستانه خرداد داره آنجایشان می سوزه یونفرم پوشان پیرو مسعود رجوی که به زباله دان تاریخ پبیوسته اند به زودی چفیه پوشان پیرو ولایت فقیه هم به اینان می پیوندند. منتظر باشید.

ناشناس گفت...

آخه آدم ابله
اولا که دیگه اتهام محارب کسانی را نمیترسانه و نه تنها اسباب خجالت نیست که اسباب افتخار هم هست که کسی با این رژیم کثیف محاربه بکنه.
ثانیا اگه رجوی عملیات تروریستی علیه سران رژیم و اراذل و اوباش حاکم براه انداخته که درود به شرفش. اگر عیبی هم تو کارش هست اینه که چرا این کار را کامل انجام نداد.
مرگ بر جمهوری اسلامی و تمام جناح هایش

ناشناس گفت...

درود بر مردم بپا خواسته ایران درود بر رزمندگان آزادی از اشرف تا تهران
مرگ بر جمهوری اسلامی با تمام دسته و جناح هاش

ناشناس گفت...

از آخوندا حرومزاده تر مجاهدینن.

ناشناس گفت...

Madar be khatare vezaarate etelaativpofiooze basiji in mojahedin va opozosione Iran hastand keh bayad kerahat az shoma harjahihaye siasi dashteh bashand vagarnah mojahedin 33 sal ast ke ba in rejime palid mijamgand. Ba in keh az mojahedin ham dele khoshi nadaram ama basijiye pofiooz az in keh shomaa be inhaa vajeye monafegh bedid ba jadeye edaame zendanianeshoono faraham konid shadidan mahkoometaan mikonim. Khejalat bekishif mozdooraane ghatel.  

ناشناس گفت...

رجوی با اون افکار قرون وسطی، خیلی وقته مرده.
زنده باد جنبش سبز

 
Header Image from Bangbouh @ Flickr