۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

گروه لباس شخصی های ژاپنی به ایران می آیند !


منبع عکس فوق : خل نوشته های شغال

خبرگزاري فالس-وزارت خارجه ژاپن اعلام کرد لباس شخصي هاي ژاپني موسوم به گروه ميتي کومان به دنبال حوادث اخير بعد از انتخابات به ايران خواهند آمد.
اين گروه که برخلاف همنام ايراني خود، براي اجراي عدالت به هر ولايتي سرک مي کشد، بدون استثتاء در تمامي موارد، دست حاکم ولايت را در پس پرده ظلم و فساد افشا مي کند. « داداش کايکو» (نفر اول از سمت راست) سخنگوي اين گروه اعلام کرد اين گروه که مهارت کافي در زمينه محکوم کردن حاکمان فاسد را دارد، با توجه به نقش غير قابل انکار ولايت فقيه در جنايات و بي عدالتيهاي ايران، به زودي به اين سرزمين سفر خواهند کرد. همچنين « تِسوکِه »، عضو فعال اين گروه به خبرنگار ما گفت عليرغم محدوديتهاي موجود خواهر (!) اين گروه نيز به ايران سفر خواهد کرد تا از سلاح ويژه خود! در اين ماموريت استفاده کند. اين خبرگزاري اعلام کرد صدا و سيما که تا پيش از اين بيش از هفتاد و شش مرتبه اين سريال را پخش کرده بود، و تمامي ايرانيهاي سه الي هشتاد و سه ساله را با اين حکايت پندآموز آشنا کرده بود، در اقدامي تلافي جويانه چند وقتي است که اين سريال را براي عدم تنوير افکار عمومي نمايش نمي دهد (اين جمله طنز نبود واقعا ديگر ميتي کومان نشان نمي دهد!). اما «مي تي کومان»، پير فرزانه اين گروه (دقت کنيد هر پيري فرزانه نيست و هر پير فرزانه اي، خامنه اي نيست!) متاسفانه تنها مشکل اين ماموريت را مفقود شدن علامت ويژه اي براي به زانو در آوردن و به خاک افتادن ولي فقيه فوق اعلام کرد. اما مژده داد «زُمبه» (سوم از سمت راست) براي اجراي حکم احمدي نژاد اعلام آمادگي کرده است ...!

7 نظرات:

ناشناس گفت...

salam
kheili bahal bood
damet gahrm
az khande mordam
kheili babahli blog toopi ham dari

وحید گفت...

سلام

دوست عزیز خیی جالب بود .

ناشناس گفت...

این پست لینک شد .
.
خیلی جالب بود

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز این نوشته شما در این آدرس کپی پیست شده ..:

http://www.rakhsh.org/forums/thread2015.html#post56728

ناشناس گفت...

سلام برخوارج زمانه.سلام برشماای منافقین.درودشیطان بزرگ ابلیس وهمه اجنه کافربرشمایان باد!

ناشناس گفت...

واقعا براتون متاسفم اگر به بزرگان احترام نمی گذارین لااقل بی احترامی نکنید
اخطار به مدیر سایت

Unknown گفت...

 . آیت‌الله منتظری پدر انقلاب مقدّس  اسلامی فرمودند:
استقلال یعنی زیر یوغ خارجی نباشیم و آزادی یعنی مردم در اظهار عقیده و بیان آزاد باشند. نه این‌که به محض ابراز نظر مخالفی، کار به زندان و حبس
چقدر ناراحت کننده است که اشخاصی‌که سی‌سال پیش فریاد می‌زدند استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی  همان اشخاصی‌هستند که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از بین بردند. انشا‌الله خداوند به اینها میفهماند که معانی این  شعارها که دوباره این روزها میشنویم چی‌هست. همین شعار‌هایی‌که انقلاب عزیز اسلامی ما را سی‌ساله پیش به دنیا آورد.

 
Header Image from Bangbouh @ Flickr