۱۳۸۸ تیر ۲۰, شنبه

4 راهکار برای چاپ اقتصادی خبرنامه علیه دولت کودتا

با توجه به اینکه یکی از اقدامات مهم و موثر در مبارزه مدنی علیه دولت کودتا، چاپ و انتشار خبرنامه، اعلامیه و شبنامه هست، 3 راهکار مفید برای کاهش مصرف جوهر و کاغذ به این ترتیب ارائه می شود :
1- نرم افزار InkSaver می تواند بطور متوسط 50 الی 75% از مصرف جوهر چاپگر کم کند، این نرم افزار از مارکهای معروفی چون Canon , HP , Epson و سایر مارکهای معروف که در ایران بیشتر استفاده میشوند پشتیبانی میکند.
در این تصویر با چگونگی عملکرد این نرم افزار آشنا شوید.
لینک دانلود : حجم 4.5MB

user : Inksaver003
code : 0HCNKH-YCF5Q9-ZAN5D6-V7NYF5-5GMPE7
2- تغییر Setting چاپگر : به قسمت Properties چاپگر رفته و به ترتیب زیر عمل کنید تا مصرف جوهر کمتر و اگر کارتریج سیاه و رنگی پرینتر جدا هستند، تنها کارتریج سیاه مصرف شود:


ویا گزینه Fast Normal را انتخاب کنید، همچنین در برخی چاپگرها گزینه Economic mode وجود دارد، که با تیک زدن ان مصرف جوهر به شکل قابل ملاحظه ای کم می شود : 3 - کاهش مصرف کاغذ : لزومی ندارد حتما در ابعاد A4 چاپ کنید، کاغذ A5 هم مصرف شما را نصف می کند و هم حمل آن ساده تر است. علاوه بر این می توان با چاپگرهای معمولی نیز از هر دو طرف کاغذ برای چاپ استفاده نمود.

4-استفاده از سایت پرینت-فرندلی : کافیست که آدرس صفحه ی مورد نظرتان برای چاپ را در سایت وارد کرده٬ سپس به حذف مطالب ناخواسته و تصاویر جوهربر بپردازید.

0 نظرات:

 
Header Image from Bangbouh @ Flickr