۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

نه حکومت اسلامی تان را می خواهیم، نه حداکثر رأفت اسلامی را

منصوب ترین رییس جمهور ایران که علاوه بر انتصاب، نمایش کاملی از وحشی گری را ارائه داد و از بیان مدلهای مختلف دروغ و بد دهنی دریغ نکرد، در نامه ای خطاب به آيت الله هاشمي شاهرودي خواستار «اعمال حداكثر رأفت اسلامي نسبت به بازداشت‌شدگان اخير» شد! حتی نحوه بیان این جمله از زبان دروغگوی قرن، هراس انگیز است! رییس جمهوری که تاثیر دولت مهرورزش بر بدنه اقتصاد، فرهنگ، سیاست و مردم ایران تا ابد باقی خواهد ماند در این نامه نمکی بر زخم دل مردم پاشیده است. گویی بی گناهی را به باد کتک بگیری و بعد با پوزخندی شنیع بگویی سعی میکنم لطف کرده و ببخشمت!
وقایع 26 سال حکومت اسلامی را اگر نادیده بگیریم، کارنامه ننگین دولت نهم در همه ابعاد را هم اگر به دیده لطف و از روی بزرگواری ببخشیم، در این فصل انتخابات دستگاه دیکتاتوری اسلامی جنایت و رفتار ضد بشری را بحدی رساند که سقف مطالبات مردمی که خواستار بازشماری آرا بودند به انحلال حکومت اسلامی و حتی محاکمه مجرمین رسیده است.
اهمیتی ندارد دنبال دلیل درخواست آزادی و عقب نشینی ظاهری حکومت اسلامی در مورد عزیزان در بند باشیم، اینکه شاید بازجوها خسته شده اند و یا به مرگ گرفته اند که به تب راضی شویم (به قول مسیح علینژاد)، اینکه شاید همین تعداد کشته کافیست و آزاد شده های احتمالی زبانم لال حال و روز مناسبی نداشته باشند. آنچه که مهم است ما که طعم حکومت اسلامی و این اواخر مهرورزی اسلامی را به کمال چشیده ایم، نیازی به رأفت مدل اسلامیتان (آنهم بعد از روزها اعمال آن در زندان!) نداریم. ما رأفت و عدلی اگر در این دستگاه وجود داشت، موجودیت خود شما زیر سوال بود. آنچه لازم الاجراست بازگشت حق چندین ساله ما مردم است، که از دستان کوتاه و ناقص شما بر نمی آید!


3 نظرات:

ناشناس گفت...

اندکی صبر . پیروزی نزدیک است

Unknown گفت...

دوست عزيز من عضو بالاترين نيستم چندي پيش در پايگاه هم انديشي درويشان با دلائل مستند و موثق مشاهده كردم كه باند احمدي نژاد(سبورجيان) و هاشمي شاهرودي احمد خاتمي خزعلي لنكراني و .... و خيلي از افراد جمهوري اسلامي جحود (يهودئ)صييونيست آنوسي هستند كه براي ضربه زدن به اعتقادات شيعيان امام زمان را مسخره ميكنند و بابيت و بهايت را هم اينها درست كردند و حالا مردم را مي كشند لطفا مطالب پايگاه هم انديشي درويشان را به بالاترين بفرستيد شعار نيل تا فرات اسرائيل (بر روي پرچم )تحقق يافته و آنها به اسم اسلام عمل ميكنند لطفا اطلاع رساني كنيد

ناشناس گفت...

اگر لازم باشد ایران را با خونهایمان به دریایی از خون تبدیل می کنیم تا کدتا گران و عمال مزدور در آن غرق شوند

 
Header Image from Bangbouh @ Flickr