۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

عبور خامنه ای از دروازه بمب اتم، با کلید روسیه



کاریکاتور امروز جریده الوطن.

۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

خداحافظی از بالاترین و کوچ به کیهان !

امروز پس از چک کردن صفحات 1 الی 5 بالاترین، بین دهها خبر ورزشی و اقتصادی، یکی دو لینک مهم خبری بود که با زحمت فراوان به صفحه اصلی رسیده بودند. حس غریبی مرا یاد اتاق انتظار دکتر انداخت که ناچار به مطالعه ایران ورزشی و مجله خانه سبز بودم!
با توجه به اینکه لینکهایی در مورد قُمبُل جنیفر لوپز، اخبار نقل و انتقالات لیگ جزایر سلیمان، اسرار زندگی زلاتان ابراهیموویچ، عکسهای خفن پاریس هیلتون، مصاحبه با مربی کانوپلو و تست گریم جانی دپ، اصول 9 ماه بارداری و شاید یک کلیپ از ندا آقا سلطان در راه باشد، تصمیم به خواندن کیهان گرفتم تا لااقل بی خبر نمانم! هر چند با توجه به سابقه کیهان، هر مطلبی را باید در یک منفی ضرب کرده و از خبر اصلی مطلع شد، اما حداقل شنیدن خبر این مدلی بهتر از بی خبریست!
به نظر می رسد برای اینکه حداقل اخبار سیاسی و اجتماعی به صفحه اول برسند، بهتر باشد حد نصاب امتیاز آنها به بالای 120 ارتقا یابد تا از صفحه تازه مستقیم به لینکهای برتر برسند و راه حل نهایی غیر فعال کردن امکان کلیک بر روی لینکهای خبری روز باشد! . . . اخبار مهم امروز را بی خیال و پیگیر شب چهل مایکل جکسون باشید !

۱۳۸۸ مرداد ۶, سه‌شنبه

نه حکومت اسلامی تان را می خواهیم، نه حداکثر رأفت اسلامی را

منصوب ترین رییس جمهور ایران که علاوه بر انتصاب، نمایش کاملی از وحشی گری را ارائه داد و از بیان مدلهای مختلف دروغ و بد دهنی دریغ نکرد، در نامه ای خطاب به آيت الله هاشمي شاهرودي خواستار «اعمال حداكثر رأفت اسلامي نسبت به بازداشت‌شدگان اخير» شد! حتی نحوه بیان این جمله از زبان دروغگوی قرن، هراس انگیز است! رییس جمهوری که تاثیر دولت مهرورزش بر بدنه اقتصاد، فرهنگ، سیاست و مردم ایران تا ابد باقی خواهد ماند در این نامه نمکی بر زخم دل مردم پاشیده است. گویی بی گناهی را به باد کتک بگیری و بعد با پوزخندی شنیع بگویی سعی میکنم لطف کرده و ببخشمت!
وقایع 26 سال حکومت اسلامی را اگر نادیده بگیریم، کارنامه ننگین دولت نهم در همه ابعاد را هم اگر به دیده لطف و از روی بزرگواری ببخشیم، در این فصل انتخابات دستگاه دیکتاتوری اسلامی جنایت و رفتار ضد بشری را بحدی رساند که سقف مطالبات مردمی که خواستار بازشماری آرا بودند به انحلال حکومت اسلامی و حتی محاکمه مجرمین رسیده است.
اهمیتی ندارد دنبال دلیل درخواست آزادی و عقب نشینی ظاهری حکومت اسلامی در مورد عزیزان در بند باشیم، اینکه شاید بازجوها خسته شده اند و یا به مرگ گرفته اند که به تب راضی شویم (به قول مسیح علینژاد)، اینکه شاید همین تعداد کشته کافیست و آزاد شده های احتمالی زبانم لال حال و روز مناسبی نداشته باشند. آنچه که مهم است ما که طعم حکومت اسلامی و این اواخر مهرورزی اسلامی را به کمال چشیده ایم، نیازی به رأفت مدل اسلامیتان (آنهم بعد از روزها اعمال آن در زندان!) نداریم. ما رأفت و عدلی اگر در این دستگاه وجود داشت، موجودیت خود شما زیر سوال بود. آنچه لازم الاجراست بازگشت حق چندین ساله ما مردم است، که از دستان کوتاه و ناقص شما بر نمی آید!


آیا قالیباف کارت حُـکمی است که از آستین خامنه ای بیرون می آید؟

چندماه پیش که بحث کاندید شدن مهرهای سیاسی برای دهمین دوره ریاست جمهوری داغ بود، بحث قالیباف مطرح شد و در حالیکه بحث بر سر موضع سیاسی وی بالا گرفته بود، کنار کشید تا علامتهای سوال در مورد دیدگاه نظامی، اصولگرا بودن و ... پاک شود. موضع گیری نسبی وی مقابل احمدی نژاد پس از تصدی پست شهرداری تهران، تا حدودی دل اکثریت مخالف احمدی نژاد را بدست آورده بود و هرگز دلیل کنار کشیدن وی در حالیکه قطعا شانسی بیشتر از محسن رضایی داشت مشخص نشد.
عدم موضع گیری واضح قالیباف مثل بسیاری از رجال سیاسی، اجتماعی و حتی فرهنگی، نسب فامیلی با سید علی خامنه ای، نشان از وضع Stand-By وی دارد. ضمن اینکه وی از سپاهیان سالهای نه چندان دور بوده و یک سپاهی مثل محسن رضایی و سردار صفوی، قائدتا وابستگی عمیقی به ولایت فقیه دارد و توان ایستادن در مقابل رهبری را ندارد. انتشار این فایل صوتی مربوط به چند ماه پیش در شرایط کنونی و موضع گیری شدید وی در مورد اطرافیان احمدی نژاد، نشان از ورود او به کارزار دارد.
به نظر می رسد در این بازی حُکم، سید علی خامنه ای قالیباف را به عنوان کارتی در آستین دارد تا آن را در صورت تصمیم برای قربانی کردن احمدی نژاد، که رسما عروسک خیمه شب بازی در دستان جناح اقتدارگرا و مهره نمایشی کودتاست، رو کند. مهره ای که تا حدودی دل مخالفان احمدی نژاد را در دست داشت ولی ادبیات او هیچ تفاوتی با رییس جمهور دولت نهم ندارد!
در بازی ای که جناح کودتا علیرغم برخورداری از قدرت فراوان و مسلح بودن در برابر مردم چند اشتباه بزرگ مرتکب شد و بوی درگیریهای داخلی به مشام می رسد و عملا سیاست مشت آهنین جواب نداده، هنوز در به در به دنبال راه های گریزی می گردند که شاید قربانی کردن احمدی نژاد و نقش قالیباف یکی از انها باشد!


عبور از مرز برای ازدواج، در سفری بی بازگشت











عروسی 24 ساله از بلندیهای جولان اسراییل برای ازدواج با نامزد خود در سوریه با پای خود از مرز اسراییل-سوریه عبور می کند . این سفری بی بازگشت است، زیرا روابط دیپلماتیکی بین دو کشور وجود ندارد. عروس در حالی با چشمان اشک آلود خانواده اش را ترک می کند که با امضای مدرکی، حقوق شهروندی خود را واگذار کرده و می پذیرد هرگز نزد خانواده باز نگردد. اشکهای عروس و خانواده اش، سیم خاردار و نیروهای پلیس و نگاه داماد در ماشین عروس در کنار تنهایی عروس جوان، سوژه های احساسی این ده عکس زیبا هستند.
Arin Safadi، عروس، Druze یعنی گروهی از مسلمانان ساکن بلندیهای جولان اسراییل هست، در این سفر بی بازگشت برای عشق جدید، ناچار به فراموش کردن عشق به خانواده و سرزمین مادری اش است...و این بوی گند و متعفن سیاست است!
لینک منبع




۱۳۸۸ مرداد ۴, یکشنبه

شباهتهای انکار نشدنی لوگوی سپاه ایران و حزب الله لبنان

1. نوع اسلحه، جهتگیری و تمامی بخشهای آن
2. طرح دایره و رسم بخشی از خطوط مختصات جغرافیایی که نماد کره زمین است
3. دست راستی گره شده که اسلحه را در دست دارد
4. خط موربی که فصل مشترک دست و طرح پایین لوگو است، حتی زاویه و محل آن نیز یکسان است
5. کتاب قرآن در کناردست، از نظر شکل و حجم هم کاملا یکسان و محل قرار گیری قرآن در قلب لوگو است
6. ساقه جوانه ای که در کنار قرآن روییده و دارای 3 برگ در سمت راست است
7. امتداد ساقه که تا بالای کره رسیده است، وجود تک برگ در راس ساقه، نشانه تداوم رویش است
8. جمله ای عربی، روی اسلحه و در پیشانی لوگو
در بخش پایین لوگو ظاهرا تفاوت اصلی مشاهده می شود، اما در هر دو از رسم الخط و طرحی کاملا اسلامی استفاده شده است که بیانگر نام سازمان مربوطه (حزب الله و سپاه) است. این رسم الخط را در طرحهای بکار رفته در اسامی متبرکه مساجد می توان یافت.


علاوه بر این قابل ذکر است که سپاه پاسداران، تاسیس سال 1357 است. ترکیب کلمه سپاه پاسداران دو کلمه اصیل فارسی و ترکیبی بسیار استوار و زیبا دارد. اما در لوگوی آن نشانه پارسی و از سپاهی حامی سرزمین پارس نمی بینید و تشابه دو لوگو، کلمه زیبا و ریشه ای پارسی را مترادف کلمه حزب الله قرار می دهد.
لوگو، نماد و عنوان یک سازمان، گروه، فرقه، شرکت کارخانه و... می باشد که کاملا منحصر به فرد و به ثبت رسیده است و کمتر موردی را می توان یافت لوگوی دو سازمان دو کشور، تا این حد شباهتهای انکار نشدنی داشته باشد. گویی که هر دو زیرگروه یک شاخه هستند! ( مثل شباهت لوگوی گروه ایران خودرو و ایران خودرو دیزل که دومی زیر گروه سازمان اولی است) و یا اهداف یکسانی دارند، غافل از اینکه سپاه پاسداران یک سازمان دولتی و به قصد حفاظت و پاسداری از یک کشور است و حزب الله، حزبی غیر دولتی با اهدافی کاملا متفاوت است. در پایان دو عکس زیر از بدون هیچ توضیحی نشان داده می شود که یکی در لبنان و در حضور سید حسن نصرالله و دیگری در ایران و در حضور سید علی خامنه ایست :

و نقطه مشترک :



۱۳۸۸ مرداد ۳, شنبه

Satellite TV Prohibited in IRAN

In this Photo, Police enter to houses and collecting satellite antenna , because Ahmadinejad's policy prohibited watching foreign TVs and just State Television allowed!

۱۳۸۸ مرداد ۲, جمعه

لوگوی جدید صدا و سیما و شرکت مخابرات


لوگوی دو سازمان بزرگ دولت ایران : صدا و سیما، شرکت مخابرات!

۱۳۸۸ تیر ۳۰, سه‌شنبه

اوهوی خامنه ای، آقای خدا، مرتیکه ا.ن... با این تیترها بر پشت بالاترین خنجر نزنیم

بدون مقدمه این تیترها را برای مثال با هم مقایسه می کنم :
خدا سهراب را رحمت کند _________________ آقای خدا سهراب را رحمت کن، حالیت شد؟
حضور زنان در مبارزه مدنی قابل تحسین است _______دم شما دُخی ها و دافی ها گرم، مَردین بخدا!
نقش خامنه ای در کودتای اخیر ______________ اوهوی خامنه ای مرگ بر تو(تمام مطلب)

جای تردید نیست که تیترهای سمت چپ بیشتر جلب توجه می کند. هیجان توأم با عصبانیت و غمی که به طور طبیعی این روزها بر مردم حاکم شده، نمود مشخصی در یکی از مهمترین منابع لینکهای خبری فارسی، یعنی بالاترین پیدا کرده است. دوستی در اینجا خواسته بود تا لینکهای یک خطی، حاوی یک شعار حماسی و ناقض قوانین ممنوع شود، پیشنهادی خوب اما غیر منطقیست تصور کنید توقع داشته باشیم مدیر بالاترین با نوشتن الگوریتمیهای لینکهای توهین آمیز و تکراری و نقض کپی رایت و . . . را شناسایی و بطور خودکار منفی بدهد پس چه نیازی به حضور اعضا و اختیارشان برای رده بندی لینکها بود؟
فراموش نکنیم در حال حاضر بالاترین یک لینکدونی ساده نیست بلکه یک مرجع خبری برای بسیاری از ایرانیان داخل و خارج و حتی دیده ایم برای برخی خبری گزاریهاست! با تیترها توهین به مخالف و مطالب لمپنی،نه تنها بعد از مدتی نوعی دلزدگی بین مردم ایجاد می کنیم، بلکه به یک شریعتمداری یا رجا نیوز مخالف کودتا تبدیل خواهیم شد.
یکی از تنها تریبونهای بدون سانسوری را که در اختیار داریم با دست خود زرد و مملو از اخبار دروغین نکنیم تا کودتاچی دیگر تلاشی برای هک کردنش نکند. شاید وقتی من جلو مونیتور یک شعار آبدار علیه دیکتاتور میبینم موج هیجانی مرا وادار به رای مثبت کند، اما تصور کنید ما باید با مطالب صحیح و اخبار موثق، چشمهای بسته ای را باز کنیم و مغزهای شسته شده ای را روشن کنیم.
یک ذوب شده در ولایت مطلقه فقیه و کسی که پشت سید علی خامنه ای نماز می خواند، با دیدن و خواندن حقیقت و مطلب دور از توهین مسلما مغز شسته شده اش تحریک می شود و تعصب آمیخته با تحجرش را حتی برای لحظه ای کنار خواهد گذاشت.

۱۳۸۸ تیر ۲۹, دوشنبه

در سرت عقل باید، بی کلاهی عار نیست

اتفاقاتی برای اولین بار در نظام حکومت اسلامی می افتد، مهدی کروبی شیخ اصلاحات و محمد خاتمی از سردمداران اصلاحات در فاصله یکماه مورد هجوم نیروهای ذوب در ولایت سید علی خامنه ای، موسوم به لباس شخصیهای بسیج Paramilitary Basij قرار میگیرند. این دو تصویر مصداق شعر محتسب مرحوم پروین اعتصامی است.
محتسب آگاه باش عمامه اگر افتاد
عار نیست که هیچ، نشانه همراهی با ماست، وای از کسی که عمامه اش چشمهایش را بسته باشد.
بند بند این شعر، حکایت مست و محتسب این روزهای ماست :
محتسب، مستی به ره دید و گریبانش گرفت مست گفت ای دوست، این پیراهن است، افسار نیست
گفت: مستی، زان سبب افتان و خیزان میروی گفت: جرم راه رفتن نیست، ره هموار نیست
گفت: میباید تو را تا خانه‌ی قاضی برم گفت: رو صبح آی، قاضی نیمه‌شب بیدار نیست
گفت: نزدیک است والی را سرای، آنجا شویم گفت: والی از کجا در خانه‌ی خمار نیست
گفت: تا داروغه را گوئیم، در مسجد بخواب گفت: مسجد خوابگاه مردم بدکار نیست
گفت: دیناری بده پنهان و خود را وارهان گفت: کار شرع، کار درهم و دینار نیست
گفت: از بهر غرامت، جامه‌ات بیرون کنم گفت: پوسیدست، جز نقشی ز پود و تار نیست
گفت: آگه نیستی کز سر در افتادت کلاه گفت: در سر عقل باید، بی کلاهی عار نیست
گفت: می بسیار خوردی، زان چنین بخود شدی گفت: ای بیهوده‌گو، حرف کم و بسیار نیست
گفت: باید حد زند هشیار مردم، مست را گفت: هوشیاری بیار، اینجا کسی هشیار نیست


۱۳۸۸ تیر ۲۷, شنبه

مبارزه با جنبش سبز به کمک آموزش همسرداری!

امروز حین وبگردی و وبچرخی، به مطلبی از یک سایت پرخواننده که گرایش آن به سمت کودتاچیان است، برخوردم. با توجه به ماهیت مذهبی سایت، بخش 10 نکته همسرداری برای زنان توجه مرا جلب کرد تا ببینم این آموزه ها چه چیزهایی هستند و چه مطلب مذهبی جدیدی راجع به این موضوع نخ نما آورده شده است. نکات همسرداری این سایت حامی کودتا بطور خلاصه و به همان ترتیب عبارت بودند از :
بانوی گرامی :
1- از وسایل پر مصرف مثل اتو، جارو برقی و... در ساعات 8 الی 9:30 شب اکیدا استفاده نکنید.
2- بطور نامحسوس استفاده همسر خود از کامپیوتر و اینترنت را کنترل کنید.
3- پیگیری مداوم اخبار سیاسی عموما فرد را عصبی و بی حوصله می کند، سعی کنید همسر خود را از این محیطهای تنشزا دور کنید.
.
.
.
فکر کنم توضیح اضافه ای نیاز نباشد!

۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

شعله سوختن 150 ایرانی، شمع تولد سید علی خامنه ای شد!


سایر عکسهای سانحه
دانلود کلیپ 1 مگابایت

24 تیرماه، درست در روز تولد رهبر حکومت اسلامی ایران، سقوط هواپیمای ساخت همپیمان وی، یعنی روسیه در نزدیکی قزوین بیش از 150 کشته به جای گذاشت.
حماقتهای بی پایان باند رهبری ایران که منجر به تحریمهای هوایی ایران شده است، بی توجهی و عدم صرف هزینه های لازم برای صنعت هواپیمایی ایران در روز تولد وی به بار نشست و خون بیش از 150 ایرانی (168 طبق آخرین اخبار) هدیه رهبر در روز تولدش شد.
فراموش نمی کنیم که کودتا و کشتار مردم بی دفاع، پیش درامد این تولد خونین بود!


تصویر تیم ملی جودو نوجوانان که همگی در این حادثه شهید شدند:


Brave Girl



۱۳۸۸ تیر ۲۳, سه‌شنبه

رفسنجان علی هاشمی بَهرمان اکبری!

به همین پیچیدگی، به همین درهم ریختگی و مبهمی!

۱۳۸۸ تیر ۲۲, دوشنبه

نمودار درجه اسلام - کشور، توسط وزارت کشور ارائه شد!

1- فلسطین: بخصوص اهالی غزه
2- لبنان: فقط حزب الله، نه بی ناموسهای کنار ساحل
3- چین : کشور دوست و برادر، مگر مسلمان دارد؟
4- ایران: بدون شرح
5- ونزوئلا: شاید مسلمان نباشند، اما عزیز دل که هستند؟
6- سوریه : هرچند هم از توبره می خورند هم از آخور
7- عراق : بعثیها و یزیدیان دیروز، شیعیان و مظلومان امروز
8- مصر : فقط کسانی که کشته می شوند

۱۳۸۸ تیر ۲۰, شنبه

4 راهکار برای چاپ اقتصادی خبرنامه علیه دولت کودتا

با توجه به اینکه یکی از اقدامات مهم و موثر در مبارزه مدنی علیه دولت کودتا، چاپ و انتشار خبرنامه، اعلامیه و شبنامه هست، 3 راهکار مفید برای کاهش مصرف جوهر و کاغذ به این ترتیب ارائه می شود :
1- نرم افزار InkSaver می تواند بطور متوسط 50 الی 75% از مصرف جوهر چاپگر کم کند، این نرم افزار از مارکهای معروفی چون Canon , HP , Epson و سایر مارکهای معروف که در ایران بیشتر استفاده میشوند پشتیبانی میکند.
در این تصویر با چگونگی عملکرد این نرم افزار آشنا شوید.
لینک دانلود : حجم 4.5MB

user : Inksaver003
code : 0HCNKH-YCF5Q9-ZAN5D6-V7NYF5-5GMPE7
2- تغییر Setting چاپگر : به قسمت Properties چاپگر رفته و به ترتیب زیر عمل کنید تا مصرف جوهر کمتر و اگر کارتریج سیاه و رنگی پرینتر جدا هستند، تنها کارتریج سیاه مصرف شود:


ویا گزینه Fast Normal را انتخاب کنید، همچنین در برخی چاپگرها گزینه Economic mode وجود دارد، که با تیک زدن ان مصرف جوهر به شکل قابل ملاحظه ای کم می شود : 3 - کاهش مصرف کاغذ : لزومی ندارد حتما در ابعاد A4 چاپ کنید، کاغذ A5 هم مصرف شما را نصف می کند و هم حمل آن ساده تر است. علاوه بر این می توان با چاپگرهای معمولی نیز از هر دو طرف کاغذ برای چاپ استفاده نمود.

4-استفاده از سایت پرینت-فرندلی : کافیست که آدرس صفحه ی مورد نظرتان برای چاپ را در سایت وارد کرده٬ سپس به حذف مطالب ناخواسته و تصاویر جوهربر بپردازید.
 
Header Image from Bangbouh @ Flickr