۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

شعله سوختن 150 ایرانی، شمع تولد سید علی خامنه ای شد!


سایر عکسهای سانحه
دانلود کلیپ 1 مگابایت

24 تیرماه، درست در روز تولد رهبر حکومت اسلامی ایران، سقوط هواپیمای ساخت همپیمان وی، یعنی روسیه در نزدیکی قزوین بیش از 150 کشته به جای گذاشت.
حماقتهای بی پایان باند رهبری ایران که منجر به تحریمهای هوایی ایران شده است، بی توجهی و عدم صرف هزینه های لازم برای صنعت هواپیمایی ایران در روز تولد وی به بار نشست و خون بیش از 150 ایرانی (168 طبق آخرین اخبار) هدیه رهبر در روز تولدش شد.
فراموش نمی کنیم که کودتا و کشتار مردم بی دفاع، پیش درامد این تولد خونین بود!


تصویر تیم ملی جودو نوجوانان که همگی در این حادثه شهید شدند:


22 نظرات:

شراره گفت...

ننگ بر این حاکمان قاتل

Unknown گفت...

khodaya in akhoondaye ahmagh darran mardome irano ghalo gham mikonan,MONTAZER BASHID KAM KAM SAROKALEYE KHAMENEAY PEYDA MISHE KE MIGE KARE AMRICA VA GHARB BOODH.MARG BAR IN HOKOOMATE ZALEM.

ناشناس گفت...

salam
marg jangodaaz hamvatanaan dar soghoot havapeyma ra tasliat migooyam. ey kash in ettefagh baraye havapeymaye reis jomhoor koodetachi ya rahbare palid mioftad.
http://persiablogger.persianblog.ir

ناشناس گفت...

خاک بر سرتون با این نوشته های مسخرتون.
آبروی هر چی ایرانیه میبرید با این استدلالهای مزخرفتون.
ننگ بر شما که بویی از ایرانی بودن نبردید

ناشناس گفت...

این هم یه بازی دیگه از طرف شما دشمنان ایران و نظامه. خودتون باعث و بانی این اتفاق بودید (خوب هم میدانید) اما از اونجا که کلا مریض روانی هستید به ایران و اسلام نسبت میدید.
شماها و همفکراتون این اغتشاشات و این فجایع انسانی رو به بار میارید بعد به اسم نظام و ایران ، با تبلیغات وسیع به دنیا مخابره میکنید که این فجایع کار ایران و سرانشه!!!
متاسفم که فکر کردید مردم مثل خودتون خر خستن و سرشون رو مثل کبک کردن زیر برف.
این مردم بیدارن. شماها هستید که خوابید....
مردم همه چیز رو میفهمن، این شماها هستید که نفهمید...

Unknown گفت...

حماقتهای بی پایان باند رهبری ایران که منجر به تحریمهای هوایی ایران شده است

امید گفت...

جناب ناشناس،
چه اتفاقی تو این مملکت بیفته شما شعور و درکتون رو به کار میبندید؟
اگه خانواده خودت هم بودن همین طور شعار میدادی؟ آخه دیگه وقاحت هم حدی داره، کیه که ندونه این اتفاقات نتیجه مستقیم سیاستهای دیکتاتوری حاکمان گنجشک مغز ایرانه؟ اگه این طور باشه که عمه جان شما هم میتونه رهبر و رییس جمهور باشه. پس تکلیف و مسئولیت رهبران یک مملکت کجا تعریف میشه؟ مسئول این بی کفایتی ها کیه؟ نکنه این رو هم به گردن استکبار می اندازید؟
شرم بر شما

da-capo گفت...

وای بر اون هایی که هنوز از این خ ا منه ا ی دفاع می کنند!! من یه زمونی طرفدارش بودم ولی با این بی انصافی هاش چهره واقعیشو نشون داد

ناشناس گفت...

نه جناب ناشناس
تقصیر منه که این هواپیماها سقوط میکنه نه تقصیر اون رهبر بی پدر و اون رییس جمهور آشغال که خودشون با هواپیمای اختصاصی این ور اونور میرن و میگن تحریم ها اثری نداره.

ناشناس گفت...

درست روز قبل یکی از عوامل میرحسین موسوی رییس هواپیمایی شده بود، ننگ بر شما اغتشاشگران.
چرا به رای ملت تمکین نمی کنید؟

ناشناس گفت...

آقای ناشناس هر کسی‌ که هستی‌؟!!!! فکر کنم که هیچوقتی با هواپیما سفر نکرده باشی‌؟؟ چون اولین چیزی که حرف اصلی‌ رو تو پرواز هوایی میزنه سالم بودن هواپیما هست! و این هواپیما‌ها متعلق به ۳۵ سال پیش هستن، متاسفانه به خاطر تحریمات ایران، فقط مردم ایران هستند که ضرر میبینند و باید بها پس بدهند! اگر آن رئیس جمهوری که شما ازش دفاع ناحق می‌کنید به جای ساختن بمب اتمی‌ به فکر مردمش بود هرگز چنین اتفاقاتی دیده نمی‌شد!! بهتر است روشن بین باشید و به جای حرفهای رکیک زدن به مردم با دیگران انسانی‌ تر برخورد کنید. فکر کردن به مسایل همیشه به شما کمک می‌کند که به کنه ماجرا پی ببرید، البته اگر با قرض خود را به ندانم نزده باشید؟!!!

Alfred گفت...

مرگ بر رژیم آخوندی

علی گفت...

اراذل و اوباش بسیجی و ذوب شدگان در ولایت حمله کردند به بخش نظرات. مرگ بر علی خامنه ای و نفرین بر همه شما شست و شوی مغزی شدگان. شماها یک مشت بدبخت کم عقل هستید که دارن ازتون سوء استفاده میکنند. تعدادتون هم 5% کل جمعیت ایران نیست. مرگ بر خامنه ای و پسرانش. مرگ بر کودتاچیان. مرگ بر شما دروغگویان مزدور

ناشناس گفت...

زردو آبی قرمزو سبرزو بنفش میکنند بازی دگر همواره نقش
سر رسید زمان بر تو وبس چون نخواهیم مثل تو خس
مردم ایرانیم و دلیر نیستیم مثال تو خاک و ذلیل
جان دهم در ره ایران وطن تا بگیرند پیکرم اندر کفن
چون نکرد مهدی تو کاری ز دست خود بگیرم ز ولایت حق بدست

خردیار گفت...

از آنجایی که برخلاف دولت مهرورز به آزادی بیان معتقدم، از عزیزان لباس شخصی خواهشمندم برای دفاع از ولایت فقیه از الفاظ رکیک استفاده نکنند تا نظرشان را تایید کنم.
برای من درج نظر عقیده مهم نیست، لا اقل ادب داشته باشید!
با تشکر : صاحب وبلاگ

ناشناس گفت...

امیدوارم هرچه زودتر ان و خر و حش ( احمدی نژاد - خامنه ای رهبر - حسین شریعتمداری ) به درک واصل شوند. همه می دانیم ( حتی بچه 7 ساله من ) که اینکار کودتا گران است.

ناشناس گفت...

تا زمانی که ایدئولوزی متحجرانه و طالبانی امثال مصباح یزدی تعیین کننده راه وروش مملکت داری و هزینه کردن درآمدهای کشور باشد مردم معمولی در اولویت آخر هستند . پرداخت 12 هزار دلار بابت کشته شده های جنگ لبنان به خانواده های انها برای ایشان مهمتر از رسیدگی به وضع نابسامان ناوگان هوایی و زمینی و جاده های غیر استاندارد و مرگ آورکشور خودمان است .
والا خود آقایان که نه تنها سوار توپولف نمیشوند بلکه با توجه به وسعت جیبشان از پروازهای خارجی استفاده مینمایند.
آقایان خامنه ای و احمدی نژاد شما با حاتم بخشی از جیب ملت و فراموش کردن نیازهای مهم کشور و مردم ، مسبب اصلی وجود ناوگان هواپیمایی فرسوده و مسئول مستقیم مرگ هموطنان ما هستید.
مسبب تحریم کشور در همه زمینه ها نیز سیاستها و رفتارهای نسنجیده شماست.

ناشناس گفت...

روش اسلامیش اینکه که بگیم
قسمت بوده این بندگان خدا سقوط کنن
اجلشون سر اومده بوده
و از این کلمات تکراری که عمه منم میتونه سر هم بندی کنه
بهتر نیست از خواب بیدار بشین
مگه شما ایرانی نیستین دوستان

ناشناس گفت...

به خر و ان و حش، من سم (سعید مرتضوی) را هم اضافه می کنم.

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز
من عضو بالاترین نیستم ولی مطلبی به نظرم رسید و احساس کردم که ممکنه برای نماز روز جمعه مهم باشه.
با توجه به مقاله کیهان و شریعتمداری (لعن ال.. علیه) (http://www.noandish.com/com.php?id=29635) بهتره تنها شعار جمعه جنبش سبز همان ال... اکبر شبانمون باشه تا هم حرفمان را زده باشیم و هم کاری رو که اونها می خوان انجام نداده باشیم.
اگر عضو بالاترین هستی این زحمت رو بکش .
ممنون.

ناشناس گفت...

با سلام به همه هواداران سبز کشور به تاراج رفته مون ایران، کشوری که روزی کوروش کبیر بر اون حکومت میکرده و امروز باید زیردستای کثیف و به خون آغشته این مردان صغیر باشه.
شمارو بخدا جوونا کوتاه نیایم، بخدا من هربار که خبری میخونم بغض گلوم رو فشار میده از این همه ظلم،خدا لعنت کنه خامنه ای وزیر دستانش رو و اون احمقهایی که ازشون اینطور دفاع میکنن مثل این ادم ناشناس.
به جوونایی که زیر دستای این وحشیا دارن زجر میکشنن فکر کنیم،اگر الان کاری نکنیم دیگه هیچ وقت نمیتونیم کاری کنیم و از این بدتر سرمون میارن
سبز و پیروز باشید
الله اکبر

عباس گفت...

منافق نه دم داره نه عقل چه قهوه ای باشه چه سبز {{{ جانم فدای رهبر }}} و مرگ بر شما منافقین

 
Header Image from Bangbouh @ Flickr